Glasögon från Lensway.

Jag har inte berättat men häromdagen gick jag och köpte mig ett par nya glasögon. Lensway har en butik i Liljeholmens centrum och jag hade spanat in ett par i pilotmodell tidigare och nu slog jag till. De kostade näst intill gratis. 899 kr för både och glas och då var de anti-reflexbehandade också. Fantastiskt!

20121223-165711.jpg20121223-165748.jpg

Tidlös pilotbåge i matt guldnyans. En nätt modell med metallfront och smala acetatskalmar. Stilren och modern båge för både man och kvinna.

I mellandagarna kommer dom på posten tror jag!

Kommentera

