Sjukstuga.

Det här är inte kul… Ville hade feber i 5 dagar över julen. D får feber när Ville börjar blir bättre och har nu haft hög feber i 4 dagar och hade fortfarande. I morse 39 grader… Vi som planerat att åka upp till mamma på nyår vete tusan om vi kommer iväg : (

Nu börjar jag känna mig risig också. Men det brukar iofs gå över innan det bryter ut. Jag har funderat på om jag skulle ta Y-bussen upp, jag och barnen men vet inte om jag orkar det med packning och allt själv. Bilen hade ju varit mest praktiskt men att köra själv så långt i det här vinterväglaget, jag vet inte…

Vi håller tummarna att D vaknar imorgon feberfri så kanske vi kan åka upp på nyårsafton.

Jag och Max tog en sväng till Vällingby idag och jag kikade lite efter en ny vinterjacka. Hittade en snygg HellyHansen-jacka på Stadiums rea, men armarna var så konstigt långa så tyvärr…

Idag har jag pinnat lite:
Pinterest 121229

Följ mig på http://pinterest.com/mariewiklund/

Kommentera

