Feber.

Det här är inte kul.

Nu har även jag feber. Inte så mycket, 38 grader men det snurrar liksom när jag rör på huvudet och pannan känns tung.

D är fortfarande jättedålig, jag har iofs inte frågat om hans temp idag, han ligger och sover på soffan med hörlurar på och en massa filtar över sig.

Kidsen sover fortfarande fast kl är snart 10. Tänkte jag skulle väcka dom kl 9 då jag tvingade upp mig själv, men ändrade mig och stängde igen deras dörrar igen. Lika så bra att de får sova mycket så de håller sig friska nu.

Kan enkelt konstatera att det inte kommer bli något nyårsfirande hos mamma : ( Jäkla skit virus! Det här måste vara den värsta semestern för vår del. Och i år som vi hade så mycket ledighet och skulle kunna fira helgerna med både D’s familj och min. Blä!

Nu ska jag äta lite frukost och sedan tänker jag proppa i mig alvedon när barnen vaknar så kanske vi kan hitta på något idag iaf.

Hur gör vi imorgon då? Vi har ingen nyårsmat hemma… Får fundera på det… Tomtebloss har vi åtminstone.

tomtebloss

Kommentera

