Mina julklappar.

Det är otroligt men hoppet lever! Efter de två alvedonen jag tog i morse har jag känt mig bra hela dagen, ingen feber bara retsam hosta, men det kan jag ta. D är också mycket bättre, tror att hans feber är borta helt. Jippi! Det blir ingen Norrlandsresa imorgon på nyårsafton, men på tisdag drar vi upp ifall ingen blivit sämre igen! : D

Jag kom på att jag inte visat mina julklappar som jag fick. Inför varje jul lottar vi vem som ska ge vem i D’s familj som man ska ge en klapp och i år fick D mig på sig lott. Jag fick hans lillebror och köpte en whiskeyflaska och en bok – Digital Painting Techniques.

Julklapp-från-D

Jag hade önskat och fick den här jättefina ringen – Erica Weiner’s ”Infinity” ring från Kyss Johanna.

I år fick barnen lov att köpa en julklapp till varandra och till oss för egna pengar. Av Ville fick jag 3 ansiktsmasker på påse och av Max jättefina egentillverkade örhängen som han gjort på ”elevens val” i skolan. Han var mäkta stolt och de var verkligen fina. De får åka på imorgon till nyårsmiddagen! : )

Julklapp-från-Max

Kommentera

