Vee Speers posters och Miss Peregrines hem för besynnerliga barn.

Vee Speers 1-11-2

Jag tycker Vee Speers fotoserie ”The Birthday party” är så himla coola. De är vackra men också lite småläskiga och finns att köpa i Fotografiskas webbshop om man inte har vägarna förbi museet. Jag kan bara inte bestämma mig för vilka jag vill ha. Vill ju ha alla egentligen men det vore u lite skumt.

När jag ser hennes bilder kommer hela tiden att tänka på boken Miss Peregrines hem för besynnerliga barn av Ransom Riggs som jag förresten måste ta och köpa.

Miss Peregrins hem för besynnerliga barn 830

Kommentera

