Shopping.

20130120-170906.jpg

Ville, Max och D på hal is.

Varför är det inte roligt att shoppa längre? Jag tycker det är skitjobbigt att åka in till stan, springa runt i alla möjliga affärer och ändå inte hitta hälften av det jag var ute efter… Nätshoppa är mycket roligare, men då är det tyvärr en vild chansning hur det sedan kommer sitta på kroppen. Provrum… Finns det något mer deprimerande? Speglar runt om och hemsk belysning som lyfter fram ens absolut sämsta vinklar.

Den här helgen har jag ägnat åt att leta kläder och accessoarer till kick-offen i veckan. Igår var jag till Bromma Blocks och spenderade hela eftermiddagen och idag åkte jag in till city.

Tror jag kan få ihop en outfit både för dagen och senare kvällens festligheter nu, men jag saknar en väska till kvällen… Vete tusan hur jag aha göra om jag ska vara ärlig. Mitt hopp ligger nu i att det finns en väska dom matchar i Liljeholmens galleria för jag hinner inte med något annat nu.

Jag otroligt glad att vi han med skridskoåkning före lunch idag. Var ju strålande väder ned bara -5 grader till skillnad från igår då det var -15. Burr!

Kommentera

