Clarion Post Hotel.

Imorse flög vi ner till Göteborg, nästan hela huvudkontoret. Några kommer imorgon med. Vi bort på Clarion Post som ligger precis vid Centralstationen och några minuters promenad till Nordstan och shopping.

20130124-174553.jpg

Jag delar rum med en kollega. Hon är hurtig och är iväg och tränar medan jag ligger och slappar på rummet. Om en liten stund ska vi träffas alla från min avdelning – Marknad för att repa inför morgondagens pass. Vi kör 5 (eller var det 6?) pass för 100 personer åt gången. Det är min chef som står på scenen, jag ska bara lämna ut och samla in tävlingsformulär. Skönt! ; )

Har precis tagit på mig skorna jag ska ha imorgon kväll. Känns som jag kommer få lite aningens ont. (Nya skor)

På lördag förmiddag kommer D och barnen ner. Längtar!

Kommentera

