Clarion Hotel Post

Nu sitter jag i loungen på Clarion Hotel Post. Mina kollegor har åkt tillbaka till Stockholm och jag väntar på att D och killarna ska komma med tåget.

Det är verkligen ett fint hotell. Byggnaden är fd Posthuset och har en nybyggd del på 13 våningar med en utomhuspool på taket. Hann tyvärr aldrig kolla in den.

ClarionPost

Nederst var den rumstyp som jag bodda i med min kollega Elinor. Superfina rum!

Nu ska jag stänga ner för om 10 minuter kommer mina killar på tåget. Ha en skön lördag!

PS. SKa be Elinor messa över en bild som vi lyckades ta på oss i våra klänningar i går kväll ; )

Kommentera

