Ankelboots från Vagabond.

Titta vilka snygga boots jag hittade ute på Vagabond-butiken i Barkarby Quality Outlet i går! Dom stod där och bara bad om att få följa med mig hem så jag kunde ju inte neka. ; ) Klackhöjden känns lite ovan. Är van att ha betydligt högre eller ingen alls, så det känns som jag trampar i luften lite ; ) Imorgon ska jag inviga dom utomhus. Om det inte är slask vill säga.

Vagabond ankelboots Dee

Vagabond ankelboots Dee

Medan Ville var på kalas gick jag, D och Max med kompis runt på outleten. D var ute efter att shoppa så jag tog med mig 11-åringarna runt så det var mer slump att jag lyckades hitta något till mig själv. : )

När vi hämtat Ville på Stor & Liten, skjutsade jag Max och kompisen hem till honom eftersom Max skulle sova över där.

Idag har D varit iväg en sväng till Hagaparken där han premiäråkt sina långfärdsskridskor tillsammans med sin bror. Jag och Ville knatade upp till lilla skridskobanan uppe i villaområdet där Ville fick åka lite. Det gick så där eftersom isen smält en massa, men i mitten av banan gick det att åka hyffsat. Får nog ta och åka till IP nästa gång för att vara säkra på att få is.

Nu är alla hemma igen och Ville spelar Skylander Giants som han precis köpt, Max spelar Civilisation och Daniel Skyrim. Roligt sällskap jag har. ; )

Ville_Mellangården

Ville tar en liten paus.

2 reaktioner till “Ankelboots från Vagabond.”

Kommentera

