Oväntat besök.

Idag fick vi helt oväntat besök av min svåger (systers sambo) som bor i Sundsvall. Gissa om jag blev förvånad när jag öppnade ytterdörren och Daniel står där! Det tog nog några sekunder innan jag kopplade, ha, ha. Så himla skoj! Han är nere och jobbar i Spånga idag och passade på att ta en kaffe och skvallra lite innan han skulle åka vidare till sin lillebror som nog i Solna.

Tyvärr fick inte D träffa honom då han var iväg på föräldramöte på skolan. Men vi åker upp och hälsar på om fyra veckor. Då får banne mig ingen bli sjuk! ; )

Åh, vad jag saknar såna spontanbesök. Idag är det ingen som vågar (inräknat mig själv) knacka på utan att först ha hört dig för om det verkligen, verkligen är ok att man tittar förbi. Helst ska man även ha med sig en liten present eftersom man kommer och stör på värdefull tid. ; )

Drömmer också om hur det skulle varit om jag haft mina föräldrar och syskon med familjer så nära att man bara kunde ta en sväng förbi. På vinst och förlust…

Hur dom helst, det var supertrevligt!!!

Jag passade även på att skicka med några påsar med kläder till syster och systerdotter Tilli. : )

Vi har det verkligen inte städat hemma och jag lovade mig själv tyst i mitt huvuf att jag INTE skulle be om ursäkt för det när jag kom på hur det såg ut. För jag vet att det inte spelar någon roll. Jag bryr mig inte själv om det inte är lite grejer framme hos andra. Men tror du inte på fasen att jag hör mig själv be om ursäkt precis innan är på väg att gå ändå. Så länge kunde jag hålla mig alltså. ; P

Till helgen ska vi städa. Lovar!

20130205-231139.jpg
Snart är det Alla hjärtansdag <3

Kommentera

