Reneé Voltair – vilket varumärke!

Jag är så grymt imponerad av människor som lyckas i livet. De som är begåvade att hitta en egen stil och utveckla det till en framgångsfaktor. Reneé Voltair måste vara ett praktexempel på detta.

Jag gissar att jag är precis i målgruppen för jag måste bokstavligen slita mig ifrån butikshyllorna för att inte köpa med mig en förpackning av varje produkt. Förpackningarna är ju så snygga och ord som ”rawfood”, ”oprocessat”, ”organiskt”, ”naturligt”, ”inga tillsatser”, ”lågt GI”, ”ekologiskt”, osv får mig att känna mig hälsosam, smal och snygg bara av att titta på burkarna som jag drömmer om att fylla mina öppna köksskåp med! (Måste byta ut alla köksskåp med luckor…)

Har surfat runt som en junkie på sajten och inser att jag under tiden intalar mig själv att de där höga priserna faktiskt är motiverade och hälsan, det är ju något som man borde lägga pengar på, eller hur? Man ska ju ”investera i sig själv”.

På måndag ska jag gå och köpa mig en låda med Snabb-miso att ha på jobbet som mellanmål.

ReneeVoltair

Produktbilder: www.reneevoltair.se

En reaktion till “Reneé Voltair – vilket varumärke!”

Kommentera

