Videochatt och handbollsmatch.

Imorse vaknade jag av väckaren kl 07.00, alldeles för tidigt om du frågar mig för att vara en söndagsmorgon. Max hade två handbollsmatcher i Nacka Bollhall. Vi fick samåka med Max klasskompis/handbollskompis och hans mamma. D och Ville slöade på hemma men tog en sväng upp till lekparken, på Villes initiativ (kors i taket!) där de hade haft det riktigt kul i snön.

På väg hem från matcherna, som de förövrigt vann, messade syster att Tillan ville Skype’a med Max. Igår videochattade de jättelänge och idag blev det en 40 minuter med tror jag. Jag krashade iofs in på slutet där för att prata lite jag med. Himla skoj. Känns nästan som man träffats på riktigt en stund fast vi bor 40 mil ifrån varandra. : )

Max-och-Tilli-på-Skype

Max videochattar med kusin Tilli.

Nu är jag så galet trött. Tog en sväng till IKEA i eftermiddags för att köpa ramar till mina tre Vee Spears-posters som jag beställt från Fotografiska och hämtade ut på Coop igår. Blev svarta STRÖMBY för 129 kr styck. Blev riktigt snyggt! Nu ska de bara hängas också. Det kan ju ta sin lilla tid. ; )

Vee-Spears_posters

Mina nya Vee Speer posters, fotade med iPhonen.

Kommentera

