Utvecklingssamtal

Jo, vi ska snart ha utvecklingssamtal i skolan för barnen, men imorgon är det faktiskt jag som ska ha utvecklingssamtal. Jag kan inte fokusera på

  • Hur trivs du på ”Företaget”?
  • Hur trivs du på marknadsavdelningen?
  • Hur trivs du med mig? Får du den feedback och stöd du behöver?
  • Vad tycker du spontant om dina arbetsuppgifter? Något du vill ta bort eller tillföra?
  • Har du behov för ngn kurs under året?
  • Har du några förslag på mål som vi ska sätta upp för 2013?

Tror mitt samtal kommer gå till historien som det kortaste samtalet någonsin… På punkten om utbildning så vill jag ju verkligen utnyttja min rätt, men kan inte komma på vad jag skulle behöva. Projektledning? Flash?

Vad finns det för utbildningsföretag i Stockholm? Jag kan bara komma på Berghs och Batteri…

4 x Marie

Har äntligen tagit foton för mitt nya körkort och skickat in till TRansportstyrelsen. (Min plånbok blev stulen på pendeln på väg till jobbet).

Kommentera

