Inspiration till vardagsrummet på vinden.

Jag fick lite nytändning vad gäller vinden och vår renovering då D och hans pappa gick igenom våra skisser och vilket material vi måste beställa hem för att komma igång. Vi ska bygga kattvindar.

Jag fokuserar hellre på inredningen jag. ; ) Hade ju velat ha heltäckningsmatta men det finns ju vissa nackdelar med det, så när jag föreslog att vi istället köper 2 stora ryamattor blev D lite aningens mer positiv. Nedan lite inspiration från Mio, Normann Copenhagen, Ilva, IKEA och Spira.

Vinden inspiration

3 reaktioner till “Inspiration till vardagsrummet på vinden.”

  1. Jag brukar vara bra på att fuska, men har ju bara tvättat ordentligt en gång på dessa 4 år. Fuskat alla andra gånger. Nu tänker jag inte tvätta mer. Inte värt det… Finns det något tråkigare?
    Och hantverkare är verkligen ett släkte för sig. ;)

    Gilla

Kommentera

