Förbeställt Nikon D7100.

Igår tog jag och beställde min kamera – Nikon D7100. Yippi!

På fakturan från inWarehouse står det att den ska skickas den 14 mars, men vad jag läst hittills så lanseras den inte förrän senare den 21 mars, så vi får väl se. Det är lite märkligt, men efter att jag gjort mitt köp och jag tittade på sajten igen så har de höjt priset på kamerahuset. Skumt, men bra för mig förstås eftersom jag redan betalat.

Jag ska ta och beställa ett Nikkor 35 mm objektiv också från Pixmania. Åh, vad jag längtas!

inWarehousebeställning

Kommentera

