Påskpysselplaner.

I torsdag fick jag äntligen ändan ur och tog och beställde papper från Make & Create för att kunna göra såna här fina påskdekorationer att hänga i min gren i vardagsrummet. Du kanske kommer ihåg den som jag satt upp till Halloween och som sedan dekorerats efter högtid, som julen. Ett lysande sätt att variera sin inredning tycker jag själv! : )

Bilder pinnade från: http://craftandcreativity.com/blog/

Min förhoppning är att min beställning kommer typ på måndag, senast tisdag så de hinner sitta uppe några dagar innan det är dags att ta ner igen. Påsken är ju så kort och vi är ju aldrig hemma på såna här helger så vill man njuta av sitt pynt gäller det att vara ute i god tid alltså. När helgen är slut vill man ju gärna ta bort direkt.

Ville kom hem men en superfin kyckling som han sytt på fritids. Otroligt fin och bra gjord! Så i min pappersbeställning tog jag även med filttyg, piprensare och plastögon då han bestämt sig för att ta tillbaka sin titel som ”Pysselkung”, vilket han blev utnämnd till när han gick på dagis. ; ) Gullet!

Villes_Påskkyckling

Villes kyckling och foto på bröderna sedan 2009 eller kanske 2010..?

Kommentera

