Yohiosignering i Stinsen.

Igår kväll åkte vi till Stinsens köpcentrum i Sollentuna för att se Yohio. det blev lite oplanerat då jag på morgonen tänkt köpa konsertbiljetter men då det visade sig att hans spelning på Annexet 5 oktober bara är ståplatser så kändes det som om det gick bort. En 8-åring och en 11-åring kan väl inte stå på golvet och trängas? Inte kommer de se ett jota heller. Så, med väldigt kort varsel tog jag beslutet att vi skulle åka till Stinsen istället där han skulel hålla till för signering av sin nya skiva kl 18.

Vi lyckades inte få en skymt av honom under uppträdandet, men Max och jag köade till signeringen och fick varsin t-shirt, en cd-skiva och affisch signerade. Max som hade tänkt att han skulle säga något till sin idol, fick tunghäfta. Sötnosen!

Max_130328

Max häller upp frukostjuicen i sin nya Yohio t-shirt. (Fotat med min nya fina kamera och D’s 35 mm lins.)

3 thoughts on “Yohiosignering i Stinsen.”

    1. Oh ja! Nu ska jag bara lära mig kameran ordentligt. Och köpa ett eller förmodligen två egna objektiv. Lutar åt en 35 mm + 16-85 mm : )

      Gilla

Kommentera

