Påskdagen i Strängnäs.

Igår åkte vi till D’s föräldrar som bor i Strängnäs för att fira lite påsk. Vi har ätit massor, både mat och godis så nu känns det att det är dags att ta upp träningen igen… phu!

Idag tog vi en promenad in till stan. Max ville inte alls hänga på så han fick stanna hemma och vakta villan ; )

Det har varit fantastiskt väder de här dagarna, iaf om man håller sig i solen.

20130331-214930.jpg

Som ni ser är vi riktigt sociala av oss emellanåt. Quisskampen och Draw something skickas runt bland oss alla.

Ikväll budade jag hem ett objektiv till D7100’an – en 16-85 mm zoomobjektiv för 2400 kr! Svärfar beställde ett nytt för dubbla priset. Jag hoppas jag gjorde en bra affär. Sedan kommer jag köpa mig en 35 mm också, samma som D har då jag ÄLSKAR att fota med det.

Imorgon åker jag och D hem till Spånga och barnen stannar till på onsdag då farmor tar tåget till Stockholm och byter barnbarn på Centralen och tar med sig kusin-Mira tillbaka för några dagar.

Kommentera

