Vaccination och IKEA-shopping.

Åh så skönt med en ledig dag det varit. Blev en himla kort vecka då det var röd dag i måndags med. Mer sån’t. : )

Vaknade utvilad och bestämde mig för att leta rätt på löparkläderna och snöra på mig skorna och ta en försiktig runda. Har inte sprungit på ett halvår. Och då överdriver jag inte! Så jag hade inga höga krav alls utan körde efter iForms löpprogram för att springa 5 km. Jag hoppade in på vecka 4 och höll det inte riktigt till punkt och pricka eftersom jag inte har någon löparklocka men körde efter musiken istället och sprang en låt, gick en osv. Ibland sprang jag mer eftersom jag inte tyckte jag behövde vila mer.

Fick sån’t  jäkla skavsår när jag sprang, så imorgon ska jag kolla efter nya skor. Jag och Max ska åka in till stan och kolla kläder. Ville var inte på shoppinghumör idag så vi tog bara vaccinationen mot TBE i Vällingby och sedan en sväng till IKEA i Barkarby där jag köpte den superfina spegeln från STOCKHOLMs-serien. Killarna hittade väggklockan SMYCKE som de köpte.

Nu ska vi kolla på Jurassic Park 1! Ha en skön fregaskväll.

IKEA_Max_Marie

IKEA_Ville

3 reaktioner till “Vaccination och IKEA-shopping.”

  1. HEJA!!
    Jag är så jädra less på min hals. Om jag inte hade haft ont fortfarande så hade jag också sprungit nu, men får vänta lite till….
    Och med nya, bra skor ska du se att det inte blir några problem. ;)

    Gilla

    1. He, he. Ja, alla vet vi ju att det hänger på skorna ; ) Skulle behöva köpa 2 par dock… Ett par terräng, för orienteringen och ett par för asfalt… Dyrt.
      Krya på dig! Låter väldigt jobbigt med den där envisa förkylningen : (

      Gilla

Kommentera

