D’s hembakade kardemummabullar!

Idag har det varit en sån där skön söndag utan en massa måsten. Vi låg och drog oss jättelänge så det blev inte frukost förrän framåt 11.

Jag hade Ville-killen som sov över i min säng i natt. Han skrämde upp sig själv i går kväll då det var ett grönt sken som hade lyst upp Max rum när de tittade på film. Eh? Han var stel som en pinne och helt panikslagen, stackarn. Han visste inte varför han blev så rädd, eller vad han trodde att det var egentligen.

När han vaknade i morse vände han sig mig mig och pussade mig på axeln. Lilla sötungen! <3

Ville_övernattat

D hade förflyttat sig till Villes rum istället då han inte klarar av att sova med en sprattlandes unge i sängen. ; )

Efter frukost tog Max en sväng med cykeln och Ville stack hem till Felix för att leka (läs spela Minecraft på Xboxet). D drog igång en bulldeg och medans den jäste tog vi en promenad i solen.

Det blev rätt sen lunch så vi åt lätt och avslutade med en fantastiskt god kardemummabulle till efterrätt!

Daniels-kardemummabullar

Beklagar oskärpan… Recept: Leila.se

One thought on “D’s hembakade kardemummabullar!”

  1. Vilken härlig blogg du har! :)
    Är du sugen på att göra gelénaglar? Jag har precis ställt upp bord och har börjat ta kunder i spånga! :)
    Hör av dig om du eller någon bekant är intresserad :) Kram på dig !

    Gilla

Kommentera

