I am Jinx’ed!

20130504-075502.jpg

Igår fick jag tag på en förpackning med fyra minilack från The Bond Girls-kollektionen på Åhléns City! Var snabb som tusan att testa Jinx-lacket och det är helt magiskt! Vilken färg! Och sandeffekten är ju hur cool som helst. Får se hur lätt det är att få bort sedan dock… Men hellre att det sitter bra på så får man slita lite för att få av det sedan.

Lacken är endast 3,7 ml eller något liknande i vardera så jag funderar seriöst på att beställa en fullstor flaska från Eleven.se där de fortfarande finns kvar. Enligt tjejen i kassan får de bara in ca 6 exemplar av såna här kollektioner och sedan är det slut, för att de ska bli unika. Jag lägger en order på direkten!

Igår kväll var vi över till grannarna på en ‘Baren’. Himla trevligt och så skönt att bara runda häcken för att vara hemma igen. ; )

Idag är det tennisträning för Villo samt dubbelkalas för två av hans klasskompisar. De har bjudit HELA klassen, så jag undrar hur roligt det kommer bli, för föräldrarna allra minst… Huga!

Imorgon är det orienteringstävling igen för Max och jag antar att det är han och jag dom åker. Hoppas på kanonväder.

Idag tar vi nog en sväng till Bromma Zoo för att köpa någon fisk till Max akvarium. Han har en salamander i sitt akvarium, men den är ju så dödens tråkig och syns typ aldrig. Tänkte att en mal som äter lite alger åtminstone skulle kunna funka. Får se.

Ha en skön lördag : )

Kommentera

