Födelsedagsförberedelser.

Imorgon fyller min minsting 8 år!

20130521-233641.jpg
Ikväll har vi förberett inför morgondagens firande av Ville som fyller år. Jag har slagit in paket, D har hängt upp vimplarna i taket och brickan står laddad med flagga och assiett till tårta. Gäller att vara effektiv när det är födelsedagar på skoldagar.

Jag har tagit ut en föräldradag, sista eftersom de går ut när barnet fyller 8 år, så jag ska vara med Ville i skolan. Ska bli mysigt. Ville ska bjuda klassen på isglasspinnar. Får inte glömma ta med det!

Det har varit väldigt dåligt med inlägg senaste veckorna, men jag är inne i en väldigt intensiv period igen. Ska visa lite bilder från vår Norrlandsvistelse. Fick bland annat en jättefin bild på Tilli som jag bara måste visa. Om du följer mig på Instagram så har du redan sett den där.

Nu sova.

4 thoughts on “Födelsedagsförberedelser.”

    1. Ja men du har ju helt rätt Lisa! Har det ändrats de senaste åren eller är det vi som bara snurrat till det??

      Kollade Fsk nu och det står ju faktiskt:
      ”Du kan ta ut föräldrapenning till och med ditt barn avslutat första året i grundskolan. Om ditt barn fyller 8 år efter skolavslutningen kan du ta ut föräldrapenning till och med den dagen barnet fyller 8 år.”

      Länge sedan vi hördes av. Hoppas det är bra med er! : )

      Gilla

Kommentera

