Nya träningskläder från Röhnisch.

Idag tog jag och beställde ett par löparbrallor, sk ”shape tights” från Röhnisch. Har velat testa dom länge men inte kommit mig för föräns nu då jag kom över en rabattkod via bloggen Matplatsen som gav 20% rabatt! Gäller tills på onsdag (29/5), så skynda fynda du med!

Klickade även hem ett linne – Tove i korall.

Kod: sommarmat

20130527-232230.jpg20130527-232240.jpg

Sprang 4 km idag medan Max orienteringstränade. Ville hade gjort illa foten på skolan så han fick stanna hemma och då kunde jag passa på att ta en tur själv. 4 km på 29 min. Ingen rekordtid direkt men jag är nöjd med min insats. : D

Kommentera

