Halvdag och fixdag.

Idag är det dan före Midsommarafton och jag har jobbat halvdag hemifrån vilket inneburit att Ville-killen fått varit ledig från fritids.

Han sov till 10, men kom inte ner förrän klockan var 11:30 tror jag. Han låg och kollade på Youtube och njöt av att inte ha några måsten.

På eftermiddagen drog vi till Bromma blocks för att införskaffa lite dekorationer till firandet imorgon. Jag hittade även en klänning på VeroModa som jag kollat in på nätet. Får se om de blir den imorgon.

Ikväll har jag gjort 3 pom-poms att dekorera tälten med. Shit vilket pill det är! Men de är ju så fina! Se tidigare inlägg.

Jag gjorde även egen glass av vaniljvisp. Tyvärr hann vi inte äta den idag… En annan dag : )
Egen-glass-av-vaniljvisp
Glasskålar – Claes Olsson

Lilou long skirt - Dimgrå - Provrummet
Lilou long skirt – dimgrå från Suzanne Nilsson, Provrummet.se
Hade så gärna velat ha den här på midsommar😁.

Kommentera

