Morgonträning, jobblunch, sommarlov.

Oj, nu gick det visst några dagar sedan sist!

I tisdags hämtade jag upp Max på Cityterminalen. Så härligt att ha honom hemma igen. Även fast man snabbt kommer in i tjat och gnat-träsket igen… Inte så nöjd med mig själv där. Skärpning!

Ville har gått på dagtennisläger, måndag till torsdag och även han har trivts som fisken i vatten!

Idag fredag har jag jobbat hemifrån och började dagen med en springrunda, eller jag hade tänkt köra 4,5 km men var så tung i benen så det blev istället 1 km som uppvärmning och sedan körde jag lite utfall, tåhävningar och magträning ute på terassen. Så himla skönt att träna utomhus och på morgonen. Ska få till en riktig runda i helgen har jag bestämt mig för.

12:30 var jag bjuden på jobblunch på Hornhuset vid Hornstull och drog på mig somriga klänningen från VeroModa och lämnade kidsen hemma själva för några timmar. Otroligt skönt att man kan göra det, att de är så stora nu. Och lite läskigt på samma gång.

På söndag skjutsar vi Ville till farmor och farfar i sommarstugan och så åker vi dit nästa helg då D går på sin semester och han stannar kvar några dagar. Max vill vara hemma själv i veckan så han får följa med till nästa helg istället. Han börjar bli stor och vill bestämma lite själv.

Men det blir jättebra då Ville nog faktiskt aldrig varit ensam hos farmor och farfar utan alltid antingen haft storebror eller kusin med sig. Han har aldrig haft något emot det men det kan ju vara härligt att få vara enda barnet/barnbarnet någon gång kanske.

Ha en skön helg!

20130628-232250.jpg

Kommentera

