Prenumeration på skönhetsprodukter GlossyBox.

Idag har jag signat upp för GlossyBox där man prenumererar på skönhetsprodukter. Visst låter det fantastiskt! Varje månad kommer jag få ett paket med fem produkter. När jag registrerade mig, så fick jag i slutet ange olika alternativ för hud- och hårtyp etc för att få produkter som passar just mig. Ska bli spännande att se vad som kommer i brevlådan i slutet av den här månaden. Har funderat på detta länge men idag slog jag alltså till. : )

glossybox

Vill du också prenumerera på Glossybox får du gärna använda min länk. Om du börjar en prenumererar utifrån min länk får jag 200 ”GlossyDots”. När man kommit upp till 500 dots kan växla in till en gratis box.

Kommentera

