Helgen i Instabilder.

stugan 6-7 juli

Nu är jag inne på min sista jobbvecka innan fyra veckors semester. Lämnade man och barn i sommarstugan igår kväll och satt mig ensam på tåget tillbaka till Stockholm. Kändes så där men har gått bra idag. Kanske för att vädret varit lite kallare och blåsigare så jag inte längtat ihjäl mig till badstranden. Imorgon däremot lovar väderapparna strålande sol och 25 grader. Siktar på en lunch på Liljeholmskajen med solbrillorna på.

Ikväll tog jag och snörade på mig mina nya snygga löparskor för en runda. Fy fasen va jobbigt det är att springa! Ska det aldrig bli lättare?! Var på ett Indoor Walking Medelpass i onsdags på 55 minuter och det gick mycket lättare än dagens jogg på 4 km à 25 minuter. I fredags var jag till gymet på F&S och körde styrka. Tar nog med träningskläderna imorgon och kör en stund efter jobbet, nu när ingen väntar på mig hemma.

Såg det här citatet på Facebook idag dom jag ska försöka ha som pepp:

Det tar 4 veckor för dig att märka att din kropp förändras, 8 veckor för dina vänner och 12 veckor för resten av världen. Ge det 12 veckor. Ge inte upp!

Kommentera

