Disney Infinity till Xbox360 och smådjursbett.

Det är fantasi liksom. Jag frågade Ville varför Disney Infinity är så bra och det var svaret – ”Det är fantasi liksom”. Ha, ha.

Idag fick jag ta en sväng förbi Elgiganten med Villes sparpengar och köpa ut ett Disney Infinity startpaket till Xbox 360. Skylanders är ute, nu är det Disneyfigurer som gäller och jag förstår att det är roligt när man känner igen karaktärerna. Jack Sparrow-figuren fungerade tyvärr inte så jag måste försöka reklamera den dock… Drygt!

Vi hoppade orienteringsträningen idag. Kändes lite mycket med tävling igår, träning idag, tävling på onsdag och sedan på lördag också. Max har gått och blivit förkyld också så det kan vara bra att ta det lite lugnt tänker jag.

Idag hade han med sig en ny klasskompis hem efter skolan. Tyvärr hade han hunnit gå hem innan jag kom fram men gissar att jag får fler chanser att skaka hand. : )

I morse hade Ville fått sig ett bett i fingret av ena gerbilen så det blödde. Behöver man ta stelkrampsspruta vid bett av smådjur? När man är 8 har man inte hunnit på någon stelkrampsspruta väl?

Disney_Infinity_Ville

Ville med sitt Disney Infinity startpaket.

Disney_Infinity_Instagram

Max instagrammade nyheten.

Kommentera

