Best of: H&M Paris show collection 2013.

Idag släpptes H&M’s höstkollektion – the Paris show collection. Jag hade noterat dagens datum i kalendern och var inne redan i morse på sajten men kunde inte se den, men nu i eftermiddag då jag var på väg hem från jobbet så var dom där – skinnbrallorna jag spanat in sedan i våras. (Se tidigare inlägg). Skinnbyxorna är beställda, liksom ullklänningen och den vita t-shirten men det röda linnet som jag dreglade över redan där i april var slut i min storlek! : ( Så om någon går förbi H&M och ser den här tanktopen i rött och stl 36 eller möjligtvis 34 – köp! Jag betalar frakten!

HM_pariskollektionen2013

Kommentera

