Svarta kängor till Halloween.

Jag vill ha ett par kängor och nu kanske jag får en anledning att ta tag i och köpa mig ett par.

Halloween närmar sig och jag kom idag på den briljanta idén att jag ska  klä ut mig som Eric Draven i The Crow. Min favoritfilm! Ska man gå Eric Draven-style måste man ju ha ett par svarta kängor, så är det ju bara. Håller på att samla på mig massa inspiration, både till utklädnad och dekoration, kolla in min Pinterest.

Hittade dessa när jag surfade på Scorett.se. Vilka är snyggast? Tror jag måste testa Scoretts egna, de med spännet på sidan.

Kängor Scorett
TheCrow

2 reaktioner till “Svarta kängor till Halloween.”

  1. Tja, nu fanns inte de med som alternativ men jag måste ju ändå slå ett slag för gamla vanliga, hederliga docs! Alltså Dr. Martens-kängor. Det är vad jag själv går runt i åtminstone 360 dagar om året (bryter av med ett par Palladium eller Converse de 4-5 dagar om året som den verkligt varma sommaren varar). Det är bra kängor som håller länge. Paret jag har nu har jag knallat runt i de senaste 3-4 åren. :)

    Gilla

Kommentera

