36.

Jag har gått och blivit ett år äldre sedan sist jag loggade in. I torsdags blev jag uppvaktad med blommor och sång av mina kids och sambo. : ) Av Ville fick jag en bukett Hortensior, superfina, Av Max fick jag mitt favoritgodis – Toffifee som vi delade på allihopa och av D, hans föräldrar och lillebror – en Clarisonic PLUS White.

Hortenisa

I helgen har vi inte haft någon orientering så vi har röjt, städat och piffat. Jag har sorterat ut kläder som jag tröttnat på, vacuumförpackat mina sommarkläder (himla kul och smart grej det där!), rensat bland barnkläder och inventerat vinterkläder.  Jag har gjort rent hos Villes gerbiler, ställt in grillen i förrådet, klippt gräsmattan, klätt in uteväxterna som står i kruka i fiberduk och bubbelplast så de ska klara vintern och dammsugit och skurat. D har också fejjat så klart. Han fick det härliga uppdraget att skura badrummen, rensa avlopp och laga god, god mat, bland annat Pulled pork. Så himla gott! Men det gäller att vara ute i god tid då köttet först ska ligga insmord i kryddblandning i kylen 12 timmar och sedan i ugnen i 8. Serveras i hamburgerbröd med hemmagjord coleslaw.

Om en månad kommer min syster med familj ner och hälsar på. Åh, vad jag längtar!

Instakollagehjärta

Instagramfoton: Lottawik

5 thoughts on “36.”

Kommentera

