Slutar med Zyrona.

20131103-222149.jpg
Idag var jag och Max i Skogås för lite orientering. Snygg skylt! Men trist centrum.

Nu har jag bestämt mig för att sluta med Zyrona. Fick ju p-pillret Diane utskrivet av hudläkaren för snart 2 månader sedan mot aknen men då jag känner mig som en sur bitch typ hela tiden och humöret går upp och ner, jag gnäller och skäller mest hela tiden tycker jag, undrar jag om det inte kan bero på pillren. Jag hoppas det, för då är det lättåtgärdat.

Den 21 november har jag återbesökstid hos hudläkaren. Då får vi se vad hon säger om Roaccutan. Den biverkningslistan ser ju inte helt kul ut.

Nu ska den här surtanten kolla på Solsidan. Sedan måste jag förbereda mig inför morgondagens möte med chefen då vi ska följa upp mina mål i år och lösa mina världsproblem… ; )

Kommentera

