Hunger Games Catching Fire

HungerGamesCatchingFire_830

Ikväll har jag och Max varit och sett andra delen i triologin Hunger Games – Catching Fire. Den var riktigt bra!

När jag såg första filmen på bio tyckte jag den var så där. Efter jag sett den läste jag böckerna och blev såld på storyn. När jag sedan såg första filmen igen så växte den. Men så är det väl alltid. Samma med Twilight, att böckerna är bättre än filmerna. Men den första filmen är i och för sig magisk! Sedan dalar tyvärr de andra. Jag hade önskat att Catherine Hardwicke hade fått göra de andra 3 filmerna också så de fått samma känsla…

Kommentera

