En liten gran i vas eller en stor i kruka.

Jag har sedan förra julen suktat efter att inreda här hemma med gran och barrväxter i korgar eller krukor. Det blev aldrig av förra året och nu är det snart är advent och dagarna tickar ner till jul så får jag ju en ny chans.

gran-i-kruka-gran-i-vas
Bilder: Pinterest.com – Granar i krukor, granar i vaser, med eller utan rötter och stora julgranar i fina korkar.Vill ha!

Bilderna är ett axplock av de inspirationsbilder som jag samlat på mig i min X-masboard på Pinterest. (Vad skulle jag göra utan Pinterest? Det är mitt digitala minne.)

Kommentera

