Omslagsmodeller.

Idag fick jag några av bilderna som togs på Ville och mig i somras för omslagsfotografering till korsordstidningen Buslätta. Här kan du se hur omslaget blev.

Max förra klasskompis’ mamma jobbar för Bonnier Tidskrifter och rekryterade mig och Max för några år sedan för omslaget. Nu var det Villes tur att få stå modell. Egentligen hade de velat att D skulle ställa upp men han ville absolut inte och jag var inte sen att tacka ja. Jag tycker det är jätteroligt med studiofotografering jag.

Rusa till tidningshyllan och köp ett nummer vet ja ; P

Buslätta-fotografering-sommar2013Jag gillar bild 1 bättre, men tydligen valde det 2:an.

En reaktion till “Omslagsmodeller.”

Kommentera

