Jobb-igt.

Ville-i-snö-1Ville testar snön.

Jag har ansvaret för en del mindre projekt i det ena stora projektet vi driver just nu. Utan att jag kan gå in på exakt vad det handlar om, har jag gjort om en stor och komplicerad tjänst till en pytteliten. Idag presenterade jag mitt koncept först internt och direkt efter för vår referensgrupp och till min förvåning så var båda grupperna helt med på noterna. Kors i taket!

Jag har ju iofs inte bara hittat på detta utan hört mig för om fördelar och nackdelar med nuvarande system, så det är ju inte helt taget ur luften men jag förväntade mig att några skulle vara skeptiska när jag slaktar tjänsten så mycket. Känns sköönt. : )

One thought on “Jobb-igt.”

Kommentera

