Lite interiörbilder så här på lördagen.

Idag medans D och killarna var och badade på badhuset snörade jag på mig springskorna och gav mig ut på en mycket försiktig runda. Känner mig inte motiverad, men ska lova mig själv att försöka inte fokusera för mycket på att jag vill se snabba resultat på måttbandet, för då tappar jag suget direkt.

Hittade ett träningsprogram på iform som jag tänkte följa. Även om det känns riktigt fånigt med 5 min rask promenad och 1 min jogg x 3, så ska jag faktiskt försöka följa det. Intalar mig att det är viktigare att jag kommer ut och rör på mig lite, än pressar mig och känner mig värdelös för att det går så jäkla dåligt. Om några veckor ska jag kunna springa i 30 min eller 5 km utan gå något. Ska även försöka få med mig Max som ju har avbrott i orienteringsträningen fram till mars någon gång. Ville lät sugen med, men får se när det väl gäller. ; )

kudde-day-home-alice-munro-novellerRosa kudde, Mio | Döskallekudde, DAY Home | Soffa Karlstad, IKEA | Pocket Alice Munro – Kärlek Vänskap Mat.

Stringhylla-julstjärna-Corocia-GaruPockethylla, String | Pappstjärna, House Doctor | Corokia i silverkruka, Plantagen | Doftljus, Åhléns | Träfigur Garu, Lindform.

Kommentera

