Pudertoner i sovrummet.

Ingen kanske missat vid det här laget att pudertoner is the shit just nu. Förra vintern köpte jag tre affisher av Vee Speers foton  som ingår i serien ”The Birthday party” som går i precis de färgtoner som jag är sugen på! Tavlorna hänger i vårt sovrum, som fick en uppfräschning för drygt ett år sedan med ”hotellgardiner” och vita väggar och nu ser jag hur det ska ta sig vidare.

Hittade en bild av IKEAs nya lampskärmar HEMSTA som jag inte hittar på ikea.se ännu, men väl via bloggen Ellas Inspiration som kommit över pressbilder. De ser ju helt perfekta ut! Vill ha en stor taklampa och därmed byta ut gamla trotjänaren KNAPPA som jag är skapligt trött på.

En gardin från ex Åhléns som yttre lager på vår gardinvägg skulle också bli superfint. Nu är det bara att handla! Mitt favorithobby ; )

Sovrum2014puder

2 reaktioner till “Pudertoner i sovrummet.”

Kommentera

