Spånga

Sitter på ett tåg till Åre. Två timmar kvar och sedan ska jag leta reda på mina rumskompisar – Elinor och Erica, mina kollegor. Vi har nämligen kick-off, trots uppköpet så kör vi vår årliga kick-off för hela kedjan. Tror vi blir drygt 500. Vi tar nog över hela Åre by! : )

Vi på huvudkontoret bor på Holiday Club. Men vi får inte var sitt rum tyvärr, utan får dela. Är väl helt ok, men hade varit skönt med eget.

Imorgon är det späckat schema och vi är ett gäng som bokat in skotersafari på morgonen innan programmet drar igång.

Jag hoppas inte det kommer vara allt för kallt. Burr!

Igår jobbade jag hemma och tog en promenad ner till Spånga centrum med kameran runt halsen. Vi har ett rött bra utbud på affärer och service.

Spånga Apoteket
Spånga apotek.

Spånga Bibliotek
Spånga bibliotek.

Spånga Bosättning
Spånga bosättning.

Kommentera

