Fitness dygnet runt.

20140212-195713.jpg

Happ, så har jag blivit med träningskort igen. Skam den som ger sig, eller hur?

Igår när jag gick hem från jobbet såg jag Fintess 24 seven’s vimplar vid en lagerlokal, ca 300 m hemifrån oss. Shit va grymt, ett gym på krypavstånd!

De öppnar den 1/3 men jag passade på att ge mig iväg till närmaste gym och kvittera ut ett årskort ikväll. Vi för träningsbidrag från jobbet på 2500 och det täcker näst intill hela kortet. Så himla bra! Köpte ju årskort på Friskis innan sommaren, men då det inte finns här i Spånga och jag har för mycket att göra på jobbet tycker jag, har jag svårt att komma iväg på lunchen.

Tänker att är det så nära hemmet kan man liksom inte komna på ursäkter. Eller, komma på undanflykter går säkerligen, men de är knappast godtagbara. Och jag och D skulle kunna gå tillsammans och träna på helgen.

Well, well. Jag lovar inget så har jag inget löfte brutit. ; )

En reaktion till “Fitness dygnet runt.”

Kommentera

