Istället för ett sideboard från House Doctor.

Nytt-avlastningsbord-IKEA-2

Nu har jag gjort ett budgetköp igen… jag som lovat mig själv att skippa kopior och satsa lite högre, men det ligger nog inte i mina gener helt enkelt.

Har i några månader suktat efter ett barbord/sideboard från House Doctor som figurerar på diverse bloggar jag följer. Tror att prislappen ligger på dryga 3000 kr och jag hade faktiskt tänkt att det skulle vara värt priset. Men. Så var på på det stora möbelvaruhuset du vet i helgen för att provsitta soffor och så gick vi förbi VITTSJÖ, ett laptopstöd som, ja men skulle inte det kunna funka?

Well, blev ju ganska bra ändå. Hade dock önskat att det var en underhylla med. Men för 199 kr så ska jag väl överleva den lilla bristen.

Max monterade ihop den och så blev vardagsrummet uppdaterat. : D

Hur det gick med soffsittandet? Jo, vi fastnade lite för KIVIK, men hade velat bygga ihop en ensektions med två schäslonger OCH ha armstöd. Men se det går inte, för armstöden följer bara med sofforna.

Nytt-avlastningsbord-IKEA-1

2 thoughts on “Istället för ett sideboard från House Doctor.”

Kommentera

