Regndroppar.

tulpaner
Regn, regn, regn. Man kan ju tro att det är höst eller nå’t! Vill ha vår och sol nu…

Jag har fått en ny dator på jobbet. En jättefin Samsung med LED-skärm i HDQ+upplösning och med touch! Känns himla kul att få en sån fin grej. Helt plötsligt blir det så mycket roligare att jobba! ; )

I helgen hade Ville en kompis som sov över. det var första gången han sov över hos en kompis så hans föräldrar var lite spända tror jag. Även jag vaknade några gånger på natten för att höra så han inte låg och grät och ville hem. Men det gick himla bra.

Ville-och-Isak
Ville och kompisen Isak som sov över i helgen.

D åkte iväg till Teamsportia och köpte sig längdskidutrustning på rean. Jag borde också passa på, men den utgiften känns ju så tråkig när det varit en sån här vinter och et är vår. Men det kommer väl bättre vintrar framöver får man hoppas.

I helgen ska jag och D till Rånäs slott för att spa’a, äta gott, få massage och sova kungligt. Det är min 40-årspresent till honom så farmor och farfar kommer för att ta han dom barnen. De kommer redan imorgon, torsdag då farmor ska vara med Max i skolan en dag. Hon brukar vara med barnbarnen iaf en gång per år en skoldag. Innan jul var hon med Ville.

Jag ska också boka in en dag här i vår att vara med Max. Det är ju lite annorlunda med Kunskapsskolan som han går i jämfört med vanliga skolan och det vore bra att vara med en dag för att se hur allt funkar.

Nu är det strax dags att skjutsa till ju-jutsuträning i Vällingby. Jobba lite till, ta lite mellis och sedan iväg!

Kommentera

