Ville 9 år!

Här kommer ett lite försenat inlägg från Villes födelsedag i torsdags. Han väcktes med tårta, sång och presenter strax efter klockan 6 på morgonen men jag tror minsann han låg vaken och väntade på oss fast han påstod att han inte inte gjorde det. Men visst ser han väl pigg ut på första bilden?

Presenten från mig och D hade ju så klart inte hunnit komma, men som tur var hade storebror fixat en massa presenter. tre stycken Lego Mixels och en ”födelsedagströja” som är tradition. På eftermiddagen firade vi Solhemsskolans dag där vi var klassföräldrar och höll i Villes klass station med fiskdamm. Riktigt kanonväder och vi hade en strid ström av fisksugna ungar så vi gjorde en bra vinst. Pengarna går till välgörenhet och inköp till skolan som barnen fått rösta fram i elevråden.

Nu har vi en kortvecka framför oss, härligt! Och på torsdag kommer Lotta, Daniel, Tilli och Lola ner till oss. Båda mina syskon hälsar på inom loppet av 2 veckor. Härligt!  : D

Nu ska jag fixa helgens inlägg, ligger lite efter i min rapportering ; )

Ville9år-1Ville9år-2 Ville9år-3

 

Kommentera

