Slut.

DSC_3207

Äntligen är den här arbetsveckan över. Inte en dag för tidigt kan jag säga.

Bilderna är från avslutningen på orienteringen i måndags kväll. Vi hade verkligen toppenväder och ledarna ville att jag skulle dokumentera lite. Gärna för mig! : )

Tisdag hade vi picnic med Villes klass i Forntidsparken och i onsdags hade vi skolavslutning. D’s föräldrar var här för att fira sommarlovet och efter firandet på skolgården gick vi ner till Spånga bageriet och handlade med oss kardemummabullar hem.

Jag kunde inte börja jobba förrän klockan 12, men  slog inte igen datorn förrän halv ett på natten. Då hade jag endast tagit en halvtimmes break för middag! Vi har lanserat en stor del av vår nya webb i torsdags och som webbredaktör har man det hett om öronen när allt innehåll ska migreras från gamla till nya sajten.

Torsdag, upp 5:45 för att vara tidigt på jobbet för att slutföra det jag inte hann få klart och så lansering efter lunch. Fick fixa en del efter deployen så först 17:30 satt jag mig i kollegas bil för att åka till en fd kollega till oss på tjejmiddag.

Nu är jag så trött och linserna klibbar ihop ögonen så jag måste släpa mig upp i säng… Sov så gott.

DSC_3078 DSC_3093 DSC_3109 DSC_3114 DSC_3127 DSC_3155 DSC_3202 DSC_3203

Kommentera

