Luftgivärsskytte i Jäppling.

DSC_3735

På lördag hade vi bestämt att det var dags att åka hem till Spånga igen. Vi börjar jobba på måndag (imorgon) och ville gärna ha en dag hemma innan så på väg hem från mamma svängde vi av upp till Jäppling för att hälsa på pappa. Det blev fika, lunch och luftgivärsskytte på de 3-4 timmarna vi var där. Himla skoj att skjuta på en liten plåtlåda med 2 figurer som man ska träffa för att fälla.

DSC_3732
D, Ville, Max och pappsen.

Imorgon börjar som sagt D att jobba 100%. Jag ska jobba halvdagar måndag-torsdag då killarna fick plats på spelprogrameringsdagläger som anordnas på Tekniska museét, så eftersom min sista semestervecka ändå skulel bli helt upphackad av att lämna och hämta dom kl 10-15 så tänkte jag att jag kan spara in några dagar och ta nästa vecka istället så jag jobbar på halvfart. Sverigevädret fortsätter ju leverera så jag hade gärna varit ledig några veckor till. D har lite panik trots att han haft 4 fantastiska veckor, jag har bara varit ledig 3 men det känns rätt länge ändå. Längtar dock inte till jobbets ovisshet gällande framtiden men det tänker jag förtränga nu.

Ha en skön söndag!

Kommentera

