Afterwork med goda grannar.

I fredags bjöd vi in våra två närmsta grannar till en ”Baren”. Det var verkligen på tiden att det blev av. Alla har ju en massa för sig men vi lyckades pricka in en ledig dag för alla. Förutom då att Mia inte var med för hon tillbringade större delen av dagen och natten på Danderyds sjukhus där hon till slut fick operera bort sin onda blindtarm. Trist för oss, men skönt för henne att det gick bra och att den nu är borta.

Inför kvällen så stod jag i och fixade och fejade. Den biten tycker jag är så himla kul. Att planera och göra fint. Tyvärr har jag ingen bild på hela stylingen, men några av grejerna var dessa nedan.
Baren 140808

DSC_3740
Symaskinen åkte fram ur sitt hörn för att zigg-zagga kanten på ett linnetyg från Ikea som blev duk.
Baren-140808-Monica-Max-Micke-Jonatan
Monica (lite trött efter en hård jobbvecka), Max som visar sitt egenprogrammerade spel från SummerJam, Micke och Jonatan.
Baren-140808-Mats
Mats försökte ta en bild på mig när jag använde en läskburk som kamerastativ. Men jag fick honom först!
DSC_3755
På lördag fick blommorna flytta in till köksbordet istället. Ny kökslampa, Ranarp från Ikea och ny duk från Åhlens.
DSC_3762
Max fick ett tokryck och beslutade sig för att möblera om sitt rum.

Kommentera

