Snyggaste, skönaste brallorna.

Jag älskar att impulshandla och i torsdags var jag upp till Liljeholmens centrum på lunchen och kikade in på Gina Tricot där jag hittade ett par supercoola och så himla sköna loose fit-byxor i något slags zebramönster. Jag provar helst inte i butik utan köper hem och testar hemma i min egen spegel. Misstänker att det är en ”snäll-spegel”, men funkar bäst, så även denna gång.

Loosefit-GinaTricot
Ronja, byxor loose fit, Gina Tricot 199 kr

Jag köpte även en skinnjacka på Lindex som jag ska prova lite till innan jag bestämmer mig.

Om en timme ska vi åka in till stan för att se Guardians of the Galaxy och innan festar vi till med att äta på PizzaHut. Det är vi värda efter att på förmiddagen ha avklarat första orienteringstävlingen som inte gick vidare bra för ungarna. Bättre lycka nästa söndag!

 

Kommentera

