Stressad över inget

Det är ju märkligt. Känns som jag har hur mycket ”jag borde” men får inte en endaste av dom gjorda.

Igår var vi i Västerås och firade D’s moster som fyllde 70. Idag skulle jag göra allt som inte hanns med igår och som inte kommer hinnas med i veckan då jag har fullbokat typ varje dag!

Jag kan liksom inte hålla fast en tanke tillräckligt länge för att påbörja något.

Nu sitter jag bredvid Ville i hans säng med inredningsmagasin i knät och han kollar på Svt Play. Ska ta och öppna en tidning nu tror jag. Borde ha varit ute idag bör det varit så fint väder men har inte ens stuckit ut näsan utanför dörren. Måste börja leta villa. Kan ju inte fasen bo så hör att man måste ha en anledning för att gå ut!

Kommentera

