Google säger grattis på födelsedagen.

google-grattis.fw

Möttes av den här vyn idag när jag gick in på Google.se. Tack för uppvaktningen Google! : )

Imorse väcktes jag, eller väcktes och väcktes, jag var ju vaken först av alla, men låg kvar i mörkret då när D tassade upp och förberedde brickan med födelsedagsflaggan, tänka ljus och mitt paket. Så lyckades han få liv i barnen, trots att klockan bara var 6 och så fick jag skönsång och blev hurrad.

I paketet var ett par vita hörlurar från Beats by Dre, et par vita Solo. Jättesnygga och bra ljud. Så nu låter musiken i iPhonen lite bättre på väg till å från jobbet.

hörlurar-drdre-solo

Av D’s familj fick jag en dagskurs i Digitalkameran – så funkar den som jag önskat mig. Ska bli jättekul! Mamma tänkte på att jag behövde få det lite fint och mysigt hemma så hon skickade blomstercheckar, väldigt trevligt! Nu blir det fredagsbukett som gäller.

Ikväll blir det hämtpizza, D är med Ville på simning och det blir för sent att åka iväg till någon restaurang. Imorgon kanske vi tar det istället. Jag passade på att fira mig själv genom att boka in en ansiktsbehandling på Åhlens City och Dermalogica. Efter gick jag bort till bareMinerals och blev sminkad med foundation, sedan vidare till Lancôme där jag fick rouge, ögonskugga och bättring på mascaran. Himla trevligt att bli så uppassad! Det var också 20% på bareMinerala foundationen, den flytande. Köpte 02 och så har ju Åhléns 10 % i helgen för medlemmar med, så det blev lite billigare alltihopa.

Lite återkoppling till gårdagens inlägg. Imorse var Ville jättetjurig och ville verkligen inte gå till skolan. Skrek och var allmänt arg. Ville inte äta frukost och var inte hungrig. Till slut fick vi i honom lite macka och så sa vi att han minsann skulle motbevisa fröken idag. När han kom hem var han glad och var stolt att han minsann hade räckt upp handen en massa och varit duktig. Han trodde att fröken hade märkt skillnad. Skönt att han kunde vända det till att bli lite taggad istället för ledsen.

2 thoughts on “Google säger grattis på födelsedagen.”

Kommentera

