Best of: Julen 2014.

Det var länge sedan jag gjorde en ”Best of”, men idag var jag inne i stan för att ragga lite julgrejjer. Jag börjar bli redo. Fick en smärre chock för 2 helger sedan då jag var på Åhléns och de hade börjat plocka fram julpyntet, men nu har jag börjat komma i mood. Här ser du min önskelista till juldekorationer i år. Mycket metall, främst guld och åh vad jag vill ha 2 st Lilja från Skultuna! Ljusstaken från Startrading är ju också så himla fin och passar ju fint ihop med liljorna.

Julinspiration 2014

Kommentera

